[Csaladtortenet 2] FS családfa módosításról szavazás

jszeman at gmail.hu jszeman at gmail.hu
2023. Jan. 19., Cs, 22:04:04 CET

Köszönöm, holnap módosítom

Thu, 19 Jan 2023 21:57:31 +0100
időpontban Anna Gősiné Greguss írta:

> Kedves József!
> Ne haragudj,
de ennek a kérdőívnek semmi értelme.
> Arra a kérdésre, hogy "Zavar-e,
ha mások is szerkesztik a családfádat?" nem elfogadható válaszlehetőség,
hogy: "Nem, még nem észleltem." (és mi van akkor, ha észleltem, de nem
zavar...)
> "Ha igen, hányszor módosították a családfádat?" (hiába
jelölném ezt be, nem lehet válaszolni rá, nem lehet megadni egy számot
vagy számtartományt)
> Az alatta lévő négy válaszlehetőség

"Egyszer, jó adatokat, változtatást csináltak"
adatokat, változtatást csináltak"
változtatást csináltak"
csináltak"

> bármelyike érvényes lehet, akár zavar, akár nem, ha
mások is szerkesztik a családfámat, tehát nem az eredeti kérdésre kapsz
választ.
> Az már csak kicsit értelemzavaró, hogy jó/rossz "adatokat,
változtatást csináltak" (hogy lehet adatokat csinálni....?)
> Üdv,

Anna

felvetett kérdésemre sok érdekes, hasznos megfontolandó választ
kaptam.

szavazást

kellően nagy

Üdvözlettel: Szemán

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSedcUp1cIJT7hNX0vway2_UNdDX7Cg93r1bBy6LN5NPV2FY4w/viewform?vc=0&c=0&w=1&flr=0
[1]

csatolmányok:jpg, jpeg, gif, png, pdf; Max. méret: ~3 MB

fórum: http://forum.csaladkutatas.hu [3]

Links:
------
[1]