[Csaladtortenet 2] FS családfa módosítás szavazás

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2023. Jan. 23., H, 14:24:02 CET

Kedves Jóska,

Csupán kíváncsiságból - mert érintett ilyen téren nem vagyok - belenéztem a
kérdőív be, de igazából ennek nincs értelme, mert ha az ember olyan választ
ad, hogy nem javítottak bele a fájába, akkor értelmetlen a további kérdésre
bármiféle választ kikövetelni, ha nincs köztük olyan, ami a nemleges
javítás folyományakent ertelmes válasz.
Ez a kérdőív így – már megbocsáss –, de nem jó. maximum azoknak, akiknek
már javítottak bele a fájába. Ugyanakkor ebben az esetben azok válaszai,
akiknek még nem, torzítani fogják a képet, mert valamit ki kell
választaniuk azokból, amik arra vonatkoznak, hogy mi történt, ha
belejavított valaki a fába.
De azért sok sikert hozzá, meg mindenkinek a fs-ön történő családfa
építéshez is.
Üdv
Krisztián