[Csaladtortenet 2] FS családfa módosítás szavazás

Lemil lemilpromo at gmail.com
2023. Jan. 24., K, 16:15:31 CET

Sajnos kénytelen vagyok egyetérteni az előttem szólóval, noha értékelem a
szavazást kiíró igyekezetét és szándékait.

Ez a kérdőív így gyakorlatilag értékelhetetlen. Nem lehet például több
választ bejelölni (az én családfám több régiót ölel fel például, de csak
egyet lehet bejelölni; a családfámon négy vallás képviselői vannak jelen,
de szintén csak egyet lehet bejelölni, satöbbi).

Szóval ismételten elnézést a készítőtől, de ez elég amatőrre sikeredett.

Üdv,

Tóth Tibor