[Csaladtortenet 2] FS családfa módosítás szavazás

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2023. Jan. 24., K, 21:08:20 CET

Kedves Lista!

Bevallom, én meg sem néztem a szavazást, mert nem igazán értem a
létjogosultságát. A többségünk itt megbeszélte és egyetértett abban, hogy
mit és hogyan szoktunk "belenyúlni" és mi az, amit nem szeretünk. A lényeg,
hogy akikről beszéltünk és túlbuzgóan átírnak adatokat, azokat nem
befolyásolja ennek a szavazásnak az eredménye. Így tehát gittegylet lenne.

Az én megoldásom, hogy egyrészt visszajavítom a dolgokat, másrészt az FS
családfát csak arra használom elsősorban, hogy az adatokat begyűjtsem. A
"hivatalos" és tuti családfám a számítógépen van és külön dedikált
programmal vezetem úgy, ahogy én szeretem :)

Szép estét!
Balázs

F. B-S. <fbaranyister at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. jan. 24., K,
16:43):