[Csaladtortenet 2] FS családfa módosítás szavazás

F. B-S. fbaranyister at gmail.com
2023. Jan. 24., K, 16:43:05 CET

Kedves mindenki,

töltöttem én már ki számtalan online kérdőívet, ezért elég magabiztosan
tudom kijelenteni, hogy ez egy kicsit kapkodva és átgondolatlanul lett
összeállítva. Csak néhány példa: az én kb. 300 évre visszanyúló és
körülbelül 2000 személyt tartalmazó családfám Kelet-Magyarországot,
Erdélyt, Dél-Magyarországot és Észak-Magyarországot is érinti (ráadásul még
Németországot és az USA-t is), de csak egyet lehet bejelölni, külföldet meg
egyáltalán nem. Aztán ha egyszer bejelöltem, hogy "nem csináltam
változtatást más családfáján", miért nem ugrik át a kérdőív azon a
kérdésen, hogy "küldtem-e értesítést a javításról? meg hogy "kaptam-e
visszajelzést a javításról?". A kérdőívkészítő programok (több tucat ilyen
van) az ilyesmit kiválóan tudják kezelni, akárcsak a többes válasz
lehetőségét, amivel itt valami miatt nem élt a készítő. A családfámon van
református, lutheránus, katolikus, nazarénus, görögkeleti, de ismét csak
egyet lehet megjelölni. Nem is értem ezt az egészet, arra meg nagyon
kíváncsi vagyok, hogy az erre adott válaszokból hogyan lehet értékelhető
következtetést levonni.

Remélem senkit nem sértettem meg a véleményemmel, nem kekeckedésnek szántam.

Baranyi-Sterbinszky Flórián