[Csaladtortenet 2] személyazonosító okmány

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2023. Júl. 14., P, 11:09:57 CEST

Kedves András,

a rendeletet lehet, nem fogod megtalálni a neten. Jogászok a nem online
jogtárban esetleg meg tudják keresni, asszem abban minden IS benne van. A
netesben csak aktuálisak, illetve az 1000 év törvényei részben asszem csak
a törvények/törvénycikkek, miniszteri és egyéb rendeletek ott nincsenek.

Üdv
K.

Hirschler András <smartlines at smartlines.hu> ezt írta (időpont: 2023. júl.
14., P, 11:02):