[Csaladtortenet 2] [banat] Church book duplicates online at Archives of the Vojvodina

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2023. Júl. 26., Sze, 17:42:38 CEST

> https://maticneknjige.org.rs/

A képnézőről megjegyzem, hogy hogyha érintőkijelzős gépet használsz,
akkor okosabb nálad, és eldönti helyetted, hogy azt muszály
használjad: nem reagál az egérre. (A görgetésre szerencsére igen,
tehát nagy nehezen sikerült félig-meddig működő módszert kidolgoznom,
de tartott egy darabig, míg kiderítettem, hogy mások miért nem
panaszkodnak a teljesen-használhatatlan képnézőről.)

A feliratkozásnál a személyiigazolvány rovatba azt írtam, hogy olyanom
nincs (többek között azért, mert tényleg nincs: útlevelem jelenleg
lejárt), és mégis megadták a hozzáférést pár napon belül.

Juli
/\ /\