[Csaladtortenet 2] Dispensatio

Beus beusmarie at gmail.com
2023. Júl. 31., H, 15:58:29 CEST

Igen, pont úgy, ahogy írod. A püspöki levéltár készít neked másolatot az
eredetiről. A diszpenzációt megelőzi a eskető pap kérvénye, amelyben
leírja, hogy miért kéri az engedélyt. Ezt is kérd ki! Ha meg tudod oldani,
akkor inkább személyesen intézd.
Ha szerencséd van - nekem az volt - akkor még egy leszármazási rajzot is
mellékel a pap. Persze csak akkor, ha rokonság miatt kell kérni az
engedélyt. Lehetséges az is, hogy a volt férj és az új férj voltak rokonok,
Üdv: BBea

György Táky <takygyorgy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. júl. 31., H,
15:10):