[Csaladtortenet 2] Győri házasság (Csiszár - Tichi, 1950 körül), ha esetleg tudtok segíteni?

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Jún. 3., Szo, 13:28:25 CEST

Kedves János!

Az anyakönyvek elérhetőségét itt tudod ellenőrizni:
https://matricula.hu/gyel

Több plébánia is található Győrben, nem mindegyikből érhetők el az 1950-es
évek, így nem biztos, hogy meglesz a bejegyzés. (Nekem most nincs aktív
előfizetésem, így a keresésben nem tudok segíteni.)

Üdv:
Peti

Lengyel János <lengyeljan at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2023. jún. 3.,
Szo 13:14):