[Csaladtortenet 2] Győri házasság (Csiszár - Tichi, 1950 körül), ha esetleg tudtok segíteni?

Laszlo Kutas laszlo at kutas.ch
2023. Jún. 4., V, 15:18:08 CEST

Kedves János!

Átnéztem a győri anyakönyveket, de a keresett személyeket nem találtam.
Mivel Újvárosban temették mindkettőjüket, feltehetően itt házasodtak.
Az újvárosi ház. anyakönyvek 1950 dec. 31-ig vannak meg, valószinüleg 51 v.
52-ben házasodtak.
A többi győri anyakönyvek még 1950-ig sincsenek meg, kivéve a gyárvárost.
Az előfizetésem tegnap lejárt, úgyhogy további keresést nem tudok végezni.
Nincs más hátra, mint személyesen kutatni Győrben.

Üdv.
Kutas László