[Csaladtortenet 2] szerelmi háromszög?

Kiss A. 69arrakis at gmail.com
2023. Jún. 8., Cs, 17:12:37 CEST

Kedves Cs. Farkas!

Általánosítani nem tudok, de a feleségem ükanyja egészségügyi ápolónővér
volt. Az idős családtagok visszaemlékezései szerint a 19/20. század
fordulóján egy idős pozsonyi arisztokrata hölgy állandó kísérője volt és
mindenhová követte őt, bárhová is ment a munkaadója. Így történt hogy
egyszerű ápolóként az ükmama végigjárta a Monarchia szinte összes jelentős
gyógyfürdőjét Herkulesfürdőtől és Bad Ischl-től kezdve Harkányon és
Karlsbadon át Parádfürdőig (a kísért személynek komoly mozgásszervi
problémái voltak).

A szövegből kiderül hogy Bernd Sándor úr főkonzul volt. Én személy szerint
kizártnak tartom hogy egy ilyen beosztású valaki az 1890-es években ilyen
nyíltan felvállalt volna egy szerelmi háromszöget és a felesége mellett
rendszeresen vitte volna magával a szeretőjét.

Üdvözlet!

Attila Frankfurtból

Farkas Cserményi <chermeny at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. jún. 8., Cs,
12:42):