[Csaladtortenet 2] olvasás és értelmezés

Attila Lanczkor lanczkor.attila at gmail.com
2023. Jún. 25., V, 15:25:57 CEST

Kedves KutatóTársak,

A csatolt anyakönyvi lap második bejegyzésében szerepel egy Anna
Az apa nevét be tudom azonosítani :Balashazi Martinus
DE, nem tudom mi szerepel előtte egy szó és egy D betű. (Mi lehet a D betű?)
Valamint mi szerepel utánna, mert az mintha nem az anya neve lenne sajnos,
de akkor mi?
Sőt, talán segítség lenne, ezért a keresztszülő rovat tartalma is érdekelne

Sok köszönet már annak is, aki megnézte, aki pedig tudja, annak még több.

Üdvözlettel Attila