[Csaladtortenet 2] Temes (Arad) kutatás

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2023. Jún. 28., Sze, 10:12:27 CEST

Kedves Jelentkezők,

néhányatoknak már írtam magánban, néhányatoknak még nem.
Keveseknek tudtam segíteni most (még van, akinek nem is jeleztem, mert a
begyűjtött infók rendszerezése még hátravan). részben amiatt is, mert egyes
anyagokhoz objektív okok miatt most nem lehetett hozzáférni, de ez csak a
helyszínen derült ki...
Viszont annyi igény érkezett, hogy arra akár egy külön utat is lehetne
szervezni. Ezeket megpróbálom majd összerakni egybe és kalkulálni
mindenkinek egy árat, ami akkor tud érvényes lenni, ha mindenki, akinek
majd írok, megrendeli.
Volt, aki távolabbról kért volna adatot, erre is fogok majd kalkulációval
reflektálni. Pár nap türelmet kérek még mindenkitől - azoktól is, akiknek
találtam és akiknek most nem -, legkésőbb a hétvégén jelentkezem. Vagyis
igyekszem :)

Üdv
Krisztián

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. jún. 25.,