[Csaladtortenet 2] [MACSE: 27581] Még ötlet...? Vagy valakinek ismerős?

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2023. Már. 7., K, 21:29:46 CET

Kedves Peti,

köszi. Mélyebbre a Szövérfiekkel nem mentem, mert a cél pillanatnyilag nem
az - Ella testvéreinek hozzávetőleges adatait, valamint a szülőkét ismerem.
A konkrét a rejtélyes Szabó András kilétének megállapítása lenne...

A Müller Máriás Szabó András korábban házasodott Müller Máriával - 1927
Szigetújfalu -, mint ahogy a gyerekek Szövérfi Ellától születtek. Ezért is
lett volna érdekes (pl. a kórházi felvételi lap), hogy hogyan került oda
Szövérfi Gabriella neve...?

Üdv
Krisztián

Janzsó Péter <janzsopz at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. márc. 7., K,