[Csaladtortenet 2] Matlaskovszky Isván és Maria Staffenberger segitség kérés

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Már. 14., K, 17:24:37 CET

Van egy 1856-os születésű Staffenberger Mária Anna, arra gyanakszom, hogy ő
lehet a keresett személy, és illeszkedik az említett 1876-os házassághoz.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9Q97-Y33W-WM6?cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AX8JR-VWT
(Nagyon más nem is lehet, ha a szülők 1854-ben házasodtak és ő volt a
második gyermekük.)

Én még nem hallottam a Mária-Irma kettősségről, úgyhogy köszönöm szépen a
hozzászólásokat! Ebben az esetben érdemes lehet elgondolkozni a L7PY-9GQ
és L7TK-Z1G profilok összevonásán. Illetve a kérdezőnek is segítség lehet,
hogy ne csak Máriát, hanem Irmát is keressen.

dr. Zana János <jzana9941 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. márc. 14., K,
17:09):