[Csaladtortenet 2] Staffenberger és Matlaszkovsky család

Máté Moré mate.more at freenet.de
2023. Már. 15., Sze, 12:24:50 CET

Kedves Listatársak

nagyon köszönöm a sok hozzászolás. Uj adatokat is kaptam. Miután az én
kutatásommal hasonlitottam a keresett Staffenberger Maria Ida Anna,
Staffenberger István és Sturm Therez leánya volt. Matlaskovsky István
volt a férje. Már nagyon segitett  hogy ö a Schwanfelder és
Staffenberger cég -ben volt és 1921-ben kilépett. Igy a cég történetében
is tovább jöttem. A céget a Háboru elött édesapám vette meg. Hol lehetne
még a Maria halála idöpontját megtalálni?

Üdv. Moré Máté