[Csaladtortenet 2] Partsami/Parcsami/Porcsami - Pér és környéke

Nelli Nemeth ossifraga.hu at gmail.com
2023. Már. 17., P, 19:23:31 CET

Kedves listatagok!

Közös ős kutatásban annyira megkeveredtünk hogy gondoltam inkább nekiállok
a környék anyakönyveit egyenként átlapozni. Ennek köszönhetően, lett egy
egész szép listám Pér, Bőny, Pázmánd és környéke Parcsamikról (18-19.
század). (Bővebben az alábbi linkeken.)

Gondoltam, megosztom, hátha más is hasznát veszi...

Sajnos, így is elég foghíjas, ezért ha valaki érintett és van információja
olyanról, ami hiányozhat belőle (vagy hibáról), megköszönném ha megkeresne!

Üdvözlettel:
Németh Nelli

Megjegyzés:
1. A család neve több variációban is szerepel, ugyanazon személyeknél is,
úgyhogy maradtam a Parcsaminál - függetlenül attól, hogy mikor, hogyan
írták az anyakönyvekben.
2. A fájlok jelen állapotukban nem véglegesek, értelemszerűen, ahol tudom,
fejlesztem.

Az alap fájl (excel):
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ybzxufMZm9H-eYr7S3UclyEThISRPc10/edit?usp=share_link&ouid=113121033770934588043&rtpof=true&sd=true

Az eddig elkészült családfák:
https://docs.google.com/document/d/18sEgz-rpkLV4loV5Z1kdRtp0E325wCKz/edit?usp=share_link&ouid=113121033770934588043&rtpof=true&sd=true

A teljes mappa (fájlokkal és anyakönyvi képmentésekkel):
https://drive.google.com/drive/folders/199iexol7ecBEqIJz1yGQE2LuLwkH9_-n?usp=share_link