[Csaladtortenet 2] Partsami/Parcsami/Porcsami - Pér és környéke

szael szaeltan at gmail.com
2023. Már. 17., P, 20:33:00 CET

Kedves Nelli!
A vezetéknév valószínűleg a Szatmár megyei Porcsalma (református)
településről ered (gyermekkoromban laktam is ott).
Ha így van, akkor eredeti alakja "Porcsalmi" lehetett.
Nem gondolkodtál családfa-szerkesztő program használatán? A megtalált és
összefüggő adatokat abban lehetne tárolni, mert így rengeteg munka lesz
vele és igazából nem tűnik fel, mi hiányzik belőle, kinek a felmenői vagy
lemenői kellenek még.
üdv: Előd

Nelli Nemeth <ossifraga.hu at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. márc. 17.,
P, 19:24):