[Csaladtortenet 2] latin segítség

Varga István istvan.varga at ikl.hu
2023. Már. 27., H, 09:23:25 CEST

Szép napot!

Kutatásom egy fontos pontján nagyon szükséges lenne egy pár soros latin
bejegyzés pontos fordítására. Sajnos magam csak a családkutatáshoz
alapvető latin szavakat ismerem(?)....  így ez messze meghaladja a
tudásomat. Lepötyögtem a szöveget és betápláltam a Google Translate-be,
de nem boldogult vele, csak sejtésem van, hogy miről is szól a
bejegyzés: Dátum, majd "iste horrendum casus contigit. Foemina qunedam
nomine Anna confers Johannis Kovács ex convinia puer periali noeturno,
postu obruta e pago a spiritu vini et sublimati ad ucta, ultera die mane
una cum filia, novenni in coeno rini prope lapideum pontem submersa,
longelata et exanimis reperta" Bocs' nyilván tele van félreírásokkal....

A bejegyzés a csatolt ak. jobb oldalának legalján található.

Hálás lennék, ha valaki segítene.

Köszönettel: Varga István