[Csaladtortenet 2] latin segítség

Ákos Baranyai dr.baranyai.akos at gmail.com
2023. Már. 27., H, 12:08:03 CEST

A Google fordíása:
történt ez a szörnyű baleset. Egy Anna nevű nőt egy perial fiú udvarából
hoztak be Kovács Jánoshoz az éjjel, miután a bor és a pálinka szelleme
elvitte inni a faluból, másnap reggel lányával együtt, kb. kilenc évesen a
folyó iszapjába fulladva találtak rá egy kőhíd közelében, kinyújtva és
élettelenül.
Baranyai Ákos

Varga István <istvan.varga at ikl.hu> ezt írta (időpont: 2023. márc. 27., H,
9:23):