[Csaladtortenet 2] hagyaték kutatás

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Már. 27., H, 10:05:03 CEST

Kedves Listatagok!

Hagyatéki ügyek kutatásában van valakinek tapasztalata, aki tudna egy kis
irányt mutatni? A dolgot nehezíti, hogy pontos dátumot nem tudok, és az
elhunyt nem családtag volt.

Hosszabban a történet. Nagyszüleimnek volt egy "albérlője", aki talán
1976-ban hunyt el. Budapest, III. kerületi cím (de nem kizárt, hogy
kórházban halt meg). Nagynéném 6-7 éves volt, amikor a bácsi meghalt,
1974-75-öt átlapoztam FS-ön, későbbi évek sajnos nincsenek feltöltve a III.
kerületből. (Ezen a ponton, gondolom, levéltárba kellene elbattyogni.)
Beszéltem az önkormányzattal, első körben rácsodálkoztak, hogy "a harmadik
kerületben van ilyen utca?", majd azt mondták, az iratokat már selejtezték.
Ha tudnám a hónapot, akkor tudnának azzal segíteni, hogy ki volt akkor az
illetékes közjegyző. Eddig jutottam önerőből. (Az önkormányzatos nő nagyon
kedvesen javasolta, hogy kezdjek családfakutatásba...)

Lényegében annyi érdekel az ügyből, hogy volt-e örököse, vagy örökös
hiányában az állam örökölt?

Köszönöm:
Peti

--