[Csaladtortenet 2] Pusztamérgesi, ruzsai (környéki) Födi család

Lili Gyenes liligyenes98 at gmail.com
2023. Már. 27., H, 09:45:31 CEST

Kedves Kutatók!

A sógorom családfájának kutatása közben találkoztam a pusztamérgesi/
pusztamérges környéki  Födi (Fődi) családdal, azonban eléggé elakadtam
vele. Födi Annáról nagyjából semmit nem tudok, mindössze annyit, hogy a
férje Szűcs József volt (kb. 1851- 1909. 01.16. - a halál szegedre volt
bejegyezve, de elvileg Ruzsán laktak), gyermekük, Szűcs József pedig
Szabadkán született 1886. 04.03-án.
Gondolkodtam rajta, hogy esetleg Anna vajdasági volt, de nem találtam ott a
születését, ellenben Pusztamérgesen, Ruzsán és azt hiszem, hogy Kisteleken
elég sok Födit találtam, őt persze sehol.

Esetleg valaki kutatja őket?

Előre is köszönöm a választ!
Üdv.
Gy. Lili