[Csaladtortenet 2] latin segítség

Istvan Babcsanyi babciani at gmail.com
2023. Már. 27., H, 15:34:13 CEST

Hú, ez nagyon félrement, sajnos most nincs időm rá, majd este, ha addig el
nem felejtem, vagy nem írja meg más.
Nyomokban stimmel, csak éppen nem osztogatnak, hanem fosztogatnak. :))

Vírusmentes.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

Varga István <istvan.varga at ikl.hu> ezt írta (időpont: 2023. márc. 27., H,
15:08):