[Csaladtortenet 2] Keresem

emilio '48 emil.fekete at gmail.com
2023. Már. 27., H, 09:36:42 CEST

Kedves Kutatótársak!
Évek óta keresem apai szép szüleim házasságkötésének helyét és időpontját.
A férj Pigniczki Ferenc * Kistelek, 1812. február 27. (Ferenc és Kovács
Anna), a feleség Kiss Magdolna * kb. 1815. A kisteleki halotti bejegyzése
(1886. február 17.) szerint szentesi származású, de ilyen néven az adott
időben senkit nem találtam a megyében. Lehet, hogy más keresztnévvel lett
bejegyezve. A házasságkötésre 1833-34-ben kerülhetett sor, mivel első
gyermekük, Magdolna Kisteleken született 1834. november 10-én.
Ha esetleg valaki tudna ebben segíteni, tanácsot adni.
Üdvözlettel, Fekete Emil