[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 142 kötet, 26 szám

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2023. Már. 30., Cs, 14:29:55 CEST

Kedve Judit,

Ha meghalt (van rola papir), akkor nem kellett holtta nyilvanitani. Az
eltunteket nyilvanitottak holtta, ha X ido utan nem tert haza ES HA a
csalad valamely tagja ezt kezdemenyzete. Van, akit evtizedek utan
nyilvanitottak holtnak, van, akit viszonylag rovid idon belul (par ev), es
valoszinuleg van olyan is, akit sosem…
Ha az elmeleti halala utan szulettek gyermekei, de a feleseg nem
kezdemenyzte a holtta nyilvanitast (nem volt ozvegy), akkor ha jol tudom, a
gyerekek az apa csaladnevet kaptak, mert jog szerint az asszony hazas volt
es igy az apa nevere anyakonyveztek a gyerekeket.

Udv
Krisztian

ui.: ha valaki jartasabb a temaban, kerem, javitson ki.

2023. március 30., csütörtök dátummal Judit Bogar <bogarjudit626 at gmail.com>