[Csaladtortenet 2] keresem Király Istvánt

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2023. Már. 30., Cs, 14:39:30 CEST

Kedves Mindenki!

Ancestry DNS-teszttel találtam egy távoli, Kanadába szakadt rokont. Sajnos
nem tud szinte semmit a magyar származású apai ágáról. Annyit tud, hogy az
apja, Király István 1935-ben született Budapesten (a bevándorlási
dokumentumok szerint 1937-ben). Szülei Király József és Banczsi (így!)
Erzsébet voltak, akiknek volt további két gyermekük: Király Éva és Király
Ferenc.

Mivel a teszt rokonságot jelzett vele, valamelyikőjüknek a
Kiskunfélegyháza-Csongrád-Tiszaalpár vonal környékéről kellett jönnie.

Én akárhogy kerestem, nem találok ilyen nevű embereket elhunyni, házasodni.
Tud valaki ötletet, segítséget nyújtani?

Előre is köszönöm
Balázs