[Csaladtortenet 2] Grau Lujza

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Május. 4., Cs, 19:48:32 CEST

Kedves Listatagok!

Az alábbi kérdés kibogozásában szeretnék segítséget kérni.

Dédapámnak van egy leírása a rokonsággal kapcsolatban, ennek egy bekezdése:
"Tömösváry Miklós felesége szül. Szombathelyi Lujza, ennek az anyja volt
ugyancsak Szombathelyi Lujza, apja állítólag Losonczy György. Legény ember
maradt."

Szombathelyi Lujzát szeretném beazonosítani, illetve az ő édesanyjával való
rokonságunkat.
Szombathelyi Lujza keresztelését meg véltem találni "Maria Sydonia Aloysia"
néven (Kolozsvár, 1864. szept. 11.):
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939V-KPSH-FJ?cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AV6Y2-5YY
Ha jól értem, az apa Szombathelyi Kálmán katona, anyja Grau Lujza, viszont
a gyermek törvénytelen.

A Tömösváry-Szombathelyi házasság: Kolozsvár, 1885. aug. 12.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSRX-P9BV-B?i=795
Így viszont nincs "még egy" Szombathelyi Lujza a származásban, mint ahogy
dédapám írta.

Van egy Grau Lujza a családfámon, szépapám féltestvére. Őt 1844. június
1-jén keresztelték Nagyenyeden, 1869. június 1-jén házasodott Koncz
Lajossal Kolozsváron, és 1909. május 24-én hunyt el Kolozsváron (mint
özvegy Koncz Lajosné).
Link a házassághoz:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSRX-P911-B
(A halálozási adatot ADT-n találtam.)

Szóval, a kérdés az, hogy a két Grau Lujza lehet-e ugyanaz a személy?
Tudok-e még adatokat gyűjteni ahhoz, hogy alátámasszam ezt a feltételezést?

Előre is köszönöm a véleményeket!

Üdv:
Peti

--