[Csaladtortenet 2] Mertesheim anyakönyvezése

Zita Hummer zita.hummer at gmail.com
2023. Május. 5., P, 17:42:37 CEST

Kedves Macsekok!

A katolikus Neuhauser családot keresem, akik Mertesheimből származnak.
Conrad (született 1764), felesége Margaretha Laufer, és lányaik Susanna
(1795) és Barbara (1798).

Grünstadtban megtaláltam egy harmadik lányuk keresztelésijét 1801-ből, de
ott a bejegyzések csak 1798-tól kezdődnek. Tudja valaki esetleg hol
keresztelhették korábban a mertesheimi katolikusokat? Kerestem a környező
településeken, de sehol nem találom. Van esetleg olyan lista, hogy melyik
német települést hol anyakönyvezték?

Előre is köszönöm.
Zita