[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Gyula Győrffy gyulagyorffy at gmail.com
2023. Május. 14., V, 13:55:49 CEST

Kedves Listatagok!
Mindenkinek nagyon köszönöm a segítséget, a sok Győrffy között az FS-en nem
sikerült még eddig kiszűrni a családba tartozókat, de még az iratokban is
előfordul néha a Győrgyfi/ Győrgy név is meg a Literáti Mihály név is.
Kutakodok tovább hátha találok máshol is valami adatot.

Üdvözlettel:
                           Győrffy Gyula

Dr. Zana János <jzana9941 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. máj. 14., V,
12:11):