[Csaladtortenet 2] [MACSE: 28279] Támogatói nyilatkozat

Lemil lemilpromo at gmail.com
2023. Május. 26., P, 06:17:47 CEST

Kedves Gyuri,

nagyon meglepne, ha ezt (mármint a különböző levéltárak nyomtatványait)
törvényi szinten szabályoznák. Még a kormányhatározati vagy miniszteri
rendeleti szint se valószínű. Szerintem minden levéltár úgy állítja össze a
saját nyomtatványát, ahogy akarja.

Üdv,

Tóth Tibor

György Négyesi <negyesigy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. máj. 25., Cs,