[Csaladtortenet 2] [MACSE: 28282] Támogatói nyilatkozat

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2023. Május. 26., P, 14:36:45 CEST

Hát igen már sokszor bizonyultam naívnak ebben az országban, most is azt
hittem azt kell tudni felmutatni, hogy tudományos kutató vagyok, akár egy
WC papíron, amelyen ott vannak a támogató adatai a pecsétjével és
aláírásával és az én adataim. Kac kac

 Gyuri
30 4358481

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>