[Csaladtortenet 2] [MACSE: 28287] Támogatói

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2023. Május. 26., P, 13:30:20 CEST

Igen Gyuri, akkor annyit.
Annak is lehet örülni, hogy az MNL megyei levéltárai nem kérnek *MÁR
*külön-külön
eredeti támogatóit, mint nem is annyira régen még megtették... meg már egy
regisztrációval be tudsz menni az összesbe és nem kell 29 látogatójegyből
kisakkoznod, melyiket add oda épp...

Üdv
Krisztián

György Négyesi <negyesigy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. máj. 26., P,