[Csaladtortenet 2] Dóczy Pál Huba Veronika házasság

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2023. Május. 29., H, 20:32:06 CEST

Kedves Anna és Dániel!
Annának lesz igaza! Huba Veronika (aki görög katolikus volt, Hosszúmezőn
lakott, és 29 éves volt 1905 szeptemberében) szült egy fiút
leányanyaként, Bp. VIII. 1905.09.09-én, és a gyereket *Pál-*ként
anyakönyvezték. Veronika ekkoriban a IX.kerületi Lónyai utcában lakott.
Vagyis a kihirdetéskor már várandós volt, aztán mégsem lett házasság. A
kisfiú az UB szerint 1906-ban meghalt, a nagykátai anyakönyvi hivatalban
jegyezték be.
Üdv,
Gabi