[Csaladtortenet 2] Dóczy Pál Huba Veronika házasság

Dániel Daróczi danidaroczi1 at gmail.com
2023. Május. 29., H, 20:42:24 CEST

Kedves Anna és Gabi

Köszönöm. Én is akartam kérdezni, hogy lehetséges e h nem jött létre a
házasság.
Amúgy Veronika már 1901-ben egy Julianna majd 1903-ban egy Margit Anna nevű
leányt is világra hozott, mind a 2 lányt a VIII.kerületi akv-ban találtam
meg.
Ami még érdekes, hogy Az Ujság 1910-es számában a VIII.kerületben Dóczy Pál
és Nahlik Emilia házasodási szándékának a kihirdetése van benne.

Lengyel, Jánosné <kompolthy47 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. máj. 29.,
H, 20:32):