[Csaladtortenet 2] Kutatási segítség kérése

ehallosy at gmail.com ehallosy at gmail.com
2023. Nov. 6., H, 11:56:57 CET

Kedves Kutatótársak,
van egy Razgha Júliánk, aki a halotti bejegyzése szerint Felsőiregen
született, amikor meghalt 70 évesnek írják 1893-ban itt a link hozzá:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-C33H-1WYX-9?i=488&cat=231105
Egy gyászjelentésen özv. Bernáth Józsefnéként, az elhunyt testvéreként
jelenik meg, lásd a linket:
https://dspace.oszk.hu/bitstream/handle/20.500.12346/479230/4325885_00756_mormon.jpg?sequence=4&isAllowed=y
.
A testvéreket megtaláltam a felsőiregi anyakönyvekben, a szülők Razgha Pál
és Buday Antónia.
A házassági bejegyzése szerint 1845-ben 20 éves volt, lásd a linket:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSRN-H99V-C?i=42&cat=384059
.
1813-tól 1830-ig találtam meg testvérei születését, ebben az időszakban
Júlia nevű nem született. Tudnátok ötletet adni, hol keressem, vagy mit
rontok el, hogy nem találom?
Köszönöm előre is, ha tudtok segíteni.
Üdv. Erzsébet