[Csaladtortenet 2] Családfa készítő program

Beus beusmarie at gmail.com
2023. Nov. 8., Sze, 10:55:53 CET

Kedves Ibolya!
Örülök, hogy ismét itt vagy. Én továbbra is a geno-t használom, mindazt
tudja, amit szeretnél. Eleinte az ingyenest töltöttem le, de kb 10-15  éve
karácsonyra megkaptam a pénzest. Egyszeri kifizetés, ahogy írtad.
Eredetileg angol nyelvű  volt, most  már magyar. Szeretem, mert ha akarom,
csak beviszem az adatokat és megrajzolja az összefüggést magától, de ha
akarom, akkor én rajzolok. Itt meg tudod nézni:

https://genopro.com/free/
Üdv: B. Bea, akinek anno nagyon sokat segítettél.

dr. Zana János <jzana9941 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. nov. 8., Sze,
10:41):