[Csaladtortenet 2] Családfa készítő program

Attila Lanczkor lanczkor.attila at gmail.com
2023. Nov. 9., Cs, 17:52:11 CET

Kedves Ibolya,

Van egy program, ami a MyHeritage égisze alatt található, de nem nagyon
emlegetik.
Ez a Family Tree Builder. Szerintem nagy vonalakban megfelel az
elvárásaidnak, én 8 éve használom.
Nemrég készítettem vele egy ősfát, ami több mint 6 méter hosszú 1 méter
széles pdf.-ben.
Kitűnően ki is nyomtatták nekem.
Ingyenes. Az igaz, hogy a program néha megjegyzi, hogy biztonságosabb
lenne, ha feltölteném a családfát
a MyHeritage oldalra, de ezzel nem kell törödni. Amíg csak a gépeden
használod minden tekintetben korlátlan.
Azért írom a levelező listára is, hogy ha valakinek valami negatív
véleménye van, meg tudja osztani veled.
Az alábbi linkről tudod letölteni.
https://www.myheritage.hu/family-tree-builder
Ha valami konkrét kérdésed van, szívesen válaszolok.

Üdv Attila

Ibolya Vogronics <vogronics.ibolya at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. nov.
8., Sze, 8:18):