[Csaladtortenet 2] Családnév

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2023. Nov. 14., K, 11:00:21 CET

Beírta szűrőként a myheritage lokális példányába, hogy családnév:
"Zana", hely: "Jászladány". 84 találatot adott.  Van egy Zana János, aki
nemességet kapott Mária Teréziától, de van a sok Zana között földműves
is elég sok. Vegyes a kép.

A adatokat két távoli rokon gyűjtötte, talán hatodfokú unokatestvéreim.
Munkájuk felét egy település-könyvvel

Örülök, hogy megvan még a radixforum – igaz, az általam ott felett
kérdések azóta már megoldódtak. Eléggé máshogy, mint ahogy a családi
emlékezet tud róluk.