[Csaladtortenet 2] Uriel

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2023. Nov. 14., K, 20:32:16 CET

Értsem úgy, hogy Vladár Zsuzsanna és Uriel Zsuzsanna azonosak? Egy másik
sejtésem, hogy mindkét családnév eredetileg keresztnév, úgy sejtem, hogy
Valdár a László egyik változata. Az Uriel név gyakoribb az
evangélikusoknál, mint más felekezetnél?

Én csak ezt az egyetlen példáról tudok.   Köszönet a magyarázatért.
János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása