[Csaladtortenet 2] dokumentumok megmentése

szael szaeltan at gmail.com
2023. Nov. 21., K, 08:18:34 CET

Szerintem nem előnyös a laminálás, a gombáknak és baktériumoknak nagyon
kevés, vagy semennyi levegő sem kell a szaporodáshoz. Száraz helyre kell
tenni.
Nekem is van dohos, naftalin (?) szagú (máig nem tudom, mi ez a szag, hisz
nincs naftalin ott, ahonnan hoztam). Kiszellőztettem őket, de akár 2 év
múlva is érződik.
üdv: Szabó Előd

Juhász Piroska <jpiroska78 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. nov. 21., K,
7:49):