[Csaladtortenet 2] dokumentumok megmentése

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2023. Nov. 21., K, 08:20:19 CET

Kedves Magdi,

A Facebook-caoportban válaszoltam.
A laminálást, amit az emailedre előttem válaszoló javasolt, én nem
javasolnám, mert a szagot ugyan eltüntetheti, de a dokumentum állagát nem
javítja, hanem rontani fogja az idő előrehaladtával. illetve a laminálás
alatt egy idő után elkezd szétfolyni a tinta (legalábbis a modern
golyóstollak biztosan., tapasztalat)

Üdv,
Krisztián

2023. november 21., kedd dátummal Magdolna Kalocsai <