[Csaladtortenet 2] dokumentumok megmentése

Tamás Deák family at deakt.hu
2023. Nov. 21., K, 09:58:42 CET

Lehet venni tűzbiztos, légmentesen záródó kézikasszát, nekem abban van, ami
fontos, azok rendszerint kisalakú dokumentumok. A nagyobbak alumínuim
exsüteményesdobozban.
Nem célszerű semmilyen laminálás meg hasonló, segíteni nem fog, cserébe még
az okmány hitelessége is sérül. A doh meg olyan amilyen, rontani nem fog a
dokumentum állagán. Ezek szervez anyagok, nyilván lesz valami szag meg
hasonló.