[Csaladtortenet 2] dokumentumok megmentése

Magdolna Kalocsai kalocsai.magdolna at gmail.com
2023. Nov. 21., K, 18:39:19 CET

Kedves Kutatótársak!

Köszönöm szépen mindenkinek a tanácsokat. Azt fogom tenni, hogy először is
mielőbb légmentesen zárható dobozba, savmentes papírlapok közé teszem a
frissen kapott iratokat, hogy megszűnjön a nappalit betöltő szag, aztán -
valószínűleg már csak a téli zárvatartás után - megkeresem előbb a helyi
(Esztergom), majd a Fővárosi Levéltárat, és segítséget kérek a dokumentumok
megmentéséhez.

Szép estét!
Magdi

Kirilly Edit <ekirilly at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. nov. 21., K,