[Csaladtortenet 2] Franzenheim katolikus anyakönyvei (Trier)

Noémi Telek teleknoemianett at gmail.com
2023. Nov. 22., Sze, 05:15:34 CET

Kedves Listalakók,

Szerintetek ezt hogyan lehet megoldani?
A fenti anyakönyvekbe szeretnék belenézni, viszont ez a neten nincs fent,
erről csatolok is képernyőképet.
Megkerestem az egyik budapesti társszervezetet hogy kutathassak, ők ezt
válaszolták (kissé nevetségesnek tartom...adatvédelmi okokat felhozni egy
1700 évek beli anyakönyvhöz??? és 20 perc.... biztos bennem van a hiba, de
ez nekem kissé furcsa.)

*Support, Europe* (FamilySearch)

2023. nov. 21. 11:47 GMT-7
Tisztelt telek Noémi !

20 perces zoom konzultáció keretén belül tudunk filmet mutatni, ha az nem
tartozik adatvédelmi korlátok alá. Legyen szíves Filmszámot -DGS - számot
küldeni., hogy tudjuk láthatók - e a filmek .

Üdvözlettel :

FamilySearch Support, Europe

Apa ági őseimet keresném és annyi az infó hogy van egy nevem Mathias Weber
(apja Christian Weber) és az, hogy Mathias kb 1738-ban született
Franzenheimben (azt már kiderítettem hogy ebben az időszakban Trier-ben
keresztelték a gyerekeket.)