[Csaladtortenet 2] Karfiol Antal foglalkozása és származási helye

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2023. Nov. 23., Cs, 13:42:41 CET

Kedves Attila!
Szerintem "Pilsaviensi", azaz Pilsen-i, de az utána lévő részt nem igazán
tudtam megfejteni.
"Pilsaviensi circulo ortny(?) pleadimissus(?) miles"
Mivel a miles katonát jelent, lehet, hogy csak Pilsen környékén állomásozó
katona volt. De ez csak találgatás a részemről :)
Üdv,
Anna

Attila Kiss <attilapontkiss at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. nov. 23.,
Cs, 13:31):