[Csaladtortenet 2] fordítás kérése

Verner Sári sarimail at t-online.hu
2023. Okt. 4., Sze, 15:25:22 CEST

Kedves Társak!

A segítségeteket szeretném kérni egy halotti  bejegyzés lefordításában.

Apai nagymamám testvére, Horváth Béla (Adalbert) evang. egy stokeraui
(Ausztria) lányt, Stastny Justinát rk.  vette feleségül, és oda is
költöztek.

Stastny Justina halálát megtaláltam, miszerint 1936 febr. 20-án halt meg.

Sajnos Horváth Béla halálát eddig még nem találtam meg.

A kérésem az lenne, hogy a feleség halálánál be van-e írva, hogy férjes,
vagy özvegy volt?

Hol kereshetném a stokeraui evangélikusok halotti bejegyzését?

Köszönettel: Verner Sári

http://data.matricula-online.eu/en/oesterreich/wien/stockerau/03-23/?pg=97