[Csaladtortenet 2] fordítás kérése

Zoltán Czellecz zczellecz1031 at gmail.com
2023. Okt. 4., Sze, 17:59:45 CEST

Kedves Sári,
Julinak igaza van, a bejegyzésben az 'első' 56 (lakcím  házszám) utáni
szöveg:
verwitwet, geboren und zuständig in Stockerau - azaz: özvegy, Stockerauban
született és stockeraui lakos.
A megjegyzésben (utolsó rovat) elhunytakori életkora és *-gal a születési
dátuma, ami itt 1879. október (X) 9.
A születési anyakönyv szerint október 7-én született.
üdv
Zoltán

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. okt. 4.,
Sze, 16:11):