[Csaladtortenet 2] Károlyi János

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Okt. 9., H, 20:55:11 CEST

Kedves Kutatótársak!

Újra bátorkodom írni, hátha lenne még valakinek sugallata. :) Károlyi János
keresztelésére van egy erős tippem, azonban a Károlyi János + Ádám Mária
házassági bejegyzés tehetne pontot a végére. A kérdés: hol érdemes keresni
még?
Ahol már néztem: Kassa, Ábrahámfalu (itt születtek a gyermekeik),
Langwasser (Ádám Mária innen származik), Nagy-Ida, Pólyi (itt
anyakönyvezték Kis-Idát), Lőcse és Poprád és Igló (mint
Ábrahámfaluhoz közeli nagyobb városok). Jobb ötletem nem lévén, végig
tudnám fésülni a környéket... de nincs ötletem, hogy lehetne ezt
módszeresen kivitelezni.

Minden tippet előre is köszönök.

Üdv:
Peti