[Csaladtortenet 2] [MACSE: 28730] 2023 - Dunántúli nemes családok

George Gaál gb12335 at gmail.com
2023. Okt. 10., K, 11:28:44 CEST

Jó napot tisztelt kollégák!

A teljes névmutatót az összes rokonával együtt az alábbi linkek
segítségével mutatjuk be. A vastag betűvel szedett vezetéknevek a
családcikkeket jelentik. Az összes többi - csak az adott vezetéknévvel
rendelkező személyek említései.
Elnézést a minőségért, mivel a fényképeket telefonon készítettem.

https://habrastorage.org/webt/k4/4o/uk/k44ouk8hvbpwrilhaqs_8erz294.jpeg
https://habrastorage.org/webt/9-/ny/fe/9-nyfencfhdntauzo_bvhgosyus.jpeg
https://habrastorage.org/webt/xr/js/i9/xrjsi9rhm26pjrlwxfbcla-yne0.jpeg
https://habrastorage.org/webt/aq/gx/pb/aqgxpbvl9okmohp5nqzovyxkvsa.jpeg
https://habrastorage.org/webt/-l/eb/e0/-lebe0t4us5fhhtcbbvwz7d3iy8.jpeg
https://habrastorage.org/webt/aj/lu/7e/ajlu7edzylxhvcn6df4umypxv_k.jpeg
https://habrastorage.org/webt/bj/ev/db/bjevdb4yoxwgf57wf-aliozooke.jpeg
https://habrastorage.org/webt/va/hg/a4/vahga4hwmq75sqsimmox2sq9_li.jpeg
https://habrastorage.org/webt/pe/y4/xg/pey4xggqsbxayqkjvdf-9rzvsec.jpeg
https://habrastorage.org/webt/9x/se/ni/9xsenitqkbybagjptz0vpotkgte.jpeg
https://habrastorage.org/webt/td/lx/ui/tdlxuiu9enowggexoesztkjs35o.jpeg
https://habrastorage.org/webt/0n/mh/2l/0nmh2l-c1tnqz88yiqfa8sgxtrs.jpeg
https://habrastorage.org/webt/ar/60/n7/ar60n7ou5qbyfxqpu-3ruyz5e_a.jpeg
https://habrastorage.org/webt/24/cc/p8/24ccp8w04yg2g7flfrjq0ejjxr0.jpeg
https://habrastorage.org/webt/p3/io/ga/p3iogasb21etjsd7cqf_pees4cc.jpeg

Mint észrevehető, vannak bejegyzések a Noszlopy, Körmendy és más
családokkal rendelkező személyekről, de ezek nincsenek családi cikkekbe
rendezve.

--
Üdv.,
  György