[Csaladtortenet 2] [MACSE: 28730] 2023 - Dunántúli nemes családok

George Gaál gb12335 at gmail.com
2023. Okt. 13., P, 17:04:53 CEST

Tisztelt kollégáink,

Az elmúlt napokban rengeteg e-mailt kaptam. Nem vagyok képes időben
válaszolni rájuk. Nagyon sajnálom. Megpróbáltam. Tehát ha valaki nem kapott
tőlem választ, kérem, tudassa velem, és írjon nekem pontos kérést.
Az sem világos számomra, hogy mindenki kapott-e tőlem mellékleteket. Ha
nem, még egyszer - kérem, értesítsenek.

--
Üdv.,
  Georg